Як це працює?

Система «Інтернет-тест» пропонує легку навігацію, надаючи можливість скористатися перевагами та зручністю тестування в онлайн-режимі.

  1. Система гарантує ефективність та професійне використання тестів: лише кваліфіковані спеціалісти можуть мати доступ до системи «Інтернет-тест» після реєстрації та перевірки рівня їхньої професійної підготовки. Кожен спеціаліст має право використовувати конкретні тести залежно від його чи її кваліфікації. Спеціаліст одержує ім’я користувача та пароль для доступу до системи.
  2. Система гарантує конфіденційність, безпеку та захист файлів, що були створені у ній клієнтами.
  3. Система пропонує зручну оплату за користування – за допомогою системи кредитів. Кредит може бути наданий для витрат на тестування в онлайн-режимі. Різні тести мають різну вартість оцінки результатів та створення звітів. Це також залежить від типу необхідного звіту (наприклад: стандартний чи розширений). Самоадміністрування оцінюється окремо.
  4. Система надає можливість придбання кредитів банківським переказом та за допомогою кредитної картки. Однак, можливо, що для деяких мовних версій розрахунок кредитною карткою буде доступний пізніше.
  5. У системі передбачено введення записів вручну. Це стандартний метод внесення відповідей після проведення тесту на папері. Будь-який оператор може швидко та легко перенести отримані дані в онлайн-форму документа.
  6. Система «Інтернет-тест» надає можливість тестування на місці та віддалене тестування (яке контролює спеціаліст, надаючи своєму клієнту код доступу до системи).
  7. Оцінка результатів та складання звітів тісно взаємопов’язані. Після того як усю необхідну для оцінки результатів інформацію було внесено, відбувається швидке опрацювання та генерація звіту у форматі Adobe PDF, який можна відразу переглянути та роздрукувати.
  8. На сторінці адміністратора спеціалісти можуть створити власну групу клієнтів та вносити туди потрібні зміни в будь-який час. Вони завжди мають доступ до особистих даних клієнтів, звітів усіх тестів, що проводяться та опрацьовуються, інформації про стан тестування для кожного клієнта (які тести було проведено, скільки ще залишилось опрацювати, скільки тестів підлягало самоадмініструванню тощо).
  9. Рекомендований мінімум системних вимог:
    • оперативна пам’ять: 64 MB;
    • швидкість Інтернет-з’єднання: 56 КБ або швидше;
    • браузер: Internet Explorer 7.x, Firefox 2.x або пізніші версії;
    • модуль Adobe Acrobat Reader 5.0 або пізніша версія;
    • мінімальна роздільна здатність екрану: 1024x768 пікселів.